Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Τα μανιτάρια μας!


Μανιτάρια κρασάτα από την μανιταριά μας


Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω ότι θα μαζεύω τα δικά μου μανιτάρια.
Πριν 2 εβδομάδες μού έφερε ο άντρας μου ένα μαύρο κουτί με άχυρα, τυλιγμένο σε μία μαύρη σακούλα με τρύπες. Μου είπε να του ρίχνω λίγο νεράκι κάθε μέρα, στην αρχή νόμιζα ότι είναι κάτι για τον λαχανόκηπο, γιατί αυτός ασχολείται με αυτόν.
Μετά από μερικές μέρες δεν το πίστευα άρχισαν να φυτρώνουν μανιτάρια, τόσο γρήγορα αναπτύσσονται που δεν τα προλαβαίνουμε, η πρώτη συγκομιδή έγινε ανήμερα του Πάσχα, μόνο το ένα λουλούδι να το πω; 630 γραμμάρια παρακαλώ! ! και έχει πολλές τρύπες!!!!!!!!!!!!!!


Έκανα τα πιο νόστιμα μανιτάρια κρασάτα για αρχή, μου αρέσουν πάρα πολύ τα μανιτάρια σε όλες τις εκδοχές.

Τηγάνισα ξερά κρεμμύδια σε φέτες τα μανιτάρια και 1 ποτηράκι κόκκινο κρασί,  αλατάκι, πιπεράκι, έβαλα και τα μπιφτέκια που είχα ψήσει, και νομίζω πιο νόστιμο φαγάκι δεν έχω φάει χιχι!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. τρελαίνομαι για μανιτάρια ειδικά όταν είναι στο τηγάνι απλά με λαδάκι, κρασάκι ή ξύδι, λίγο βούτυρο και θυμαρορίγανη...απλά θεικό...μπράβο σου....περιμένουμε και άλλες συνταγες με τα μανιτάρια σου!!!φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μανιτάρια μου αρέσουν πολύ, με όποιο τρόπο κι αν είναι μαγειρεμένα!!!Τα μαγείρεψες υπέροχα και τα συνόδεψες τέλεια, μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι δεν τρελαίνομαι, αλλά τα τρώω!!! Πολύ ωραία τα μανιτάρια σου και έτσι όπως τα έχεις κάνει!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την μανιταριά σου πολύ την ζήλεψα ομολογώ, μιας και έχω κι εγώ αδυναμία στα μανιτάρια!!!
    Και τι νόστιμα που τα μαγείρεψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα μανιτάρια. Πόσο μάλλον αν είναι δικά σου! Γράφεις κάπου πως τα μεγάλωσες! Είμαστε Ξανθιώτισσες στην καταγωγή κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σας κορίτσια! βλέπω ότι είμαστε πολλές Ξανθιώτισσες! Με 10 Ευρώ στον Γκίκα ή από άλλα μεγάλα φυτώρια, σε δύο εβδομάδες είναι έτοιμα τα μανιτάρια για συγκομιδή!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζουζού με εκπλήσεις!!!! Θέλω κι εγώ μια μανιταριάαααα!!!! Ποιός είναι ο Γκίκας;;;; Πού είναι;;;; Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙκή μου στην Ξάνθη είναι ο Γκίκας, πουλάει λουλούδια, φυτώρια έχει και φέτος έφερε μανιταριές πραγματικά αξίζει τον κόπο, βγάζει πολλά μανιτάρια η μία, θα βάλουμε και στην κατάψυξη,χαχα!!! φιλάκια καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω και εγώ δικά μου μανιτάρια!!!! Λατρεύω τα μανιτάρια οπότε λάτρεψα και την αξιοζήλευτη μανιταριά σου!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζουζού έχεις βραβείο, έλα να το παραλάβεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ