Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Γύρος από κοτόπουλο




600 γρ  στήθος και μπούτια από κοτόπουλο κομμένα σε λεπτές λωρίδες
1 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.σ. κέτσαπ
1 κ.σ. κόκκινο πιπέρι
1 κγλ. Μπούκοβο
3 κ.σ. ελαιόλαδο
1κ.σ. μίγμα για κοτόπουλο ψητό στο φούρνο
2κ.σ. αρωματικά ψιλοκομμένα όπως ρίγανη και θυμάρι φρέσκα ή ξερά
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση
Αναμιγνύουμε  όλα τα υλικά με το ψιλοκομμένο κοτόπουλο, το αφήνουμε να μαριναριστεί τουλάχιστον 1 ώρα.

 Ψήνουμε το γύρο στο γκριλ μέχρι να ροδοκοκκινίσει, εγώ έψησα συγχρόνως και κολοκυθάκι σε λεπτές λωρίδες με αλάτι και λίγο λάδι.


Μπορούμε να κάνουμε  τον γύρο σάντουιτς ή να τον φάμε με  τηγανιτές πατάτες.

Καλή μας όρεξη!!!



9 σχόλια:

  1. Εχω καιρό να κάνω γυρο κοτόπουλο και τώρα μου τον θύμισες Χρυσα μου, θα φτιάξω την συνταγή σου τώρα το Σκ. Φοβερή και η ιδέα με τα κολοκυθάκια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ερη μου τι κάνετε; προσπαθώ αυτό τον καιρό να κάνω φαγάκια με λίγες θερμίδες,μας κάνω διατροφή, κοντεύω να στερέψω χα χα χα, δώσε καμιά ιδέα και εσύ!!! φιλάκια πολλά καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζουμερό, πικάντικο και πολύ νόστιμο το κοτοπουλάκι σου!
    Και το συνδύασες όμορφα με τα κολοκυθάκια!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Έλενα είναι πεντανόστιμο και έτοιμο σε 10 λεπτά!!!αυτό τι το λες!!!!!!φιλάκια καλό σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  4. γιαμι πικάντικο και ζουμερό..δηλαδή τέλειο..μπράβο σου κοπέλα μου..καλο σκκκκκ..φιλια πολλααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα,πολύ ωραίο το κοτόπουλο έτσι και μάλιστα με πιτούλα και όλα τα σχετικά κάνουμε ένα τέλειο σουβλάκι.Να είσαι καλά καλό σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ροδάνθη καλωσόρισες!!!χαίρομαι που θα τα λέμε!Διαπίστωσα στο μπλόγκ σου ότι μας δένουν εκτός από τη μαγειρική και το ότι οι άντρες μας είναι φανατικοί ερασιτέχνες ψαράδες, για ρίξε μια ματιά στα ψάρια μας χα χα χα!!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Χρύσα μου πολύ ωραίο!Ζουμερό και νοστιμότατο!!!Το συνόδεψες τέλεια με τα κολοκυθάκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίος ο γύρος σου Χρύσα μου!!!!!
    Και πολύ ωραία ιδέα που έψησες μαζί και τα κολοκυθάκια...
    Φιλιά!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ