Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Μπουτάκια κοτόπουλο μαριναρισμένα σε γιαούρτι και σάλτσα μπάρμπεκιου





Υλικά για  10 κοπανάκια κοτόπουλου
Για τη μαρινάδα
½ φλιτζάνι σάλτσα μπάρμπεκιου
¼ φλιτζάνι ελαιόλαδο
3 κ.σ. μουστάρδα καυτερή
1 κ.σ. κόκκινη πάπρικα
150 γρ γιαούρτι
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση
Σε ένα μπώλ  ή μία σακούλα πλαστική κατάψυξης ανακατεύουμε όλα τα υλικά της μαρινάδας και βάζουμε τα μπουτάκια μέσα να καλυφτούν, τα βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες, καλύτερα για ένα βράδυ.


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς στον αέρα.

Τοποθετούμε τα μπουτάκια με τη μαρινάδα σε ένα ταψάκι, τα ψήνουμε 30 λεπτά, να ροδίσουν,  στα τελευταία 20 λεπτά τα ψήνουμε σκεπασμένα με αλουμινόχαρτο, σύνολο 50 λεπτά,

Καλή όρεξη!!!

6 σχόλια:

  1. Απίστευτα πικάντικα και λαχταριστά φαίνονται!!!
    Αυτή η σάλτσα της μαρινάδας είναι όλα τα λεφτά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λαχταριστά μπουτάκια είναι αυτά????? Βουτιά στην οθόνη έκανα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι από την Κρήτη ,καλή μαγείρισσα λενε ,έχω ενθουσιαστεί με το μπλόγκ σου .Το πόσες ώρες περνώ εδώ δεν φαντάζεσαι ! Τέλεια η δουλειά σου ,πολλά συγχαρητήρια !Λιτσα Παπαδάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίτσα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που μου τα λέει μία Κρητικιά.
      Αγαπώ πολύ την Κρήτη και τους κρητικούς, έχουμε πολλούς φίλους στα Χανιά και έχω έρθει αρκετές φορές, έχω φάει υπέροχα φαγητά, όπως επίσης και τα αγαπημένα μου σκαλτσούνια.
      Εύχομαι να ξανα έρθουμε σύντομα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ