Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Μακαρονοσαλάτα με κοτόπουλο και λαχανικά













Υπέροχη σαλάτα με κοτόπουλο που μας περίσσεψε, με καλοκαιρινά λαχανικά από τον κήπο.


Υλικά για 2 μερίδες
1 μερίδα ψιλοκομμένο κοτόπουλο, στήθος ή μπούτι, ψημένο ή βρασμένο
1κολοκυθάκι μικρό  τριμμένο στον τρίφτη χωρίς τα σπόρια, εγώ χρησιμοποιώ τα κίτρινα που τρώγονται και σαν αγγουράκια.
1 πορτοκαλί πιπεριά, ψιλοκομμένη σε κύβους
2κ.σ. καλαμπόκι κονσέρβας
2 φέτες κασέρι ψιλοκομμένες
Μαϊδανό
Δυόσμο (ελάχιστο, μόνο για το άρωμα)
Λίγες γλιστρίδες
3 φλιτζάνια μακαρόνια ( πένες ) βρασμένα

Για τη σάλτσα 

4 κ.σ γιαούρτι
2 κ.σ μαγιονέζα ή σάλτσα ταρτάρ
1 κ.σ κέτσαπ
1 κ.γλ. μουστάρδα
2 κ.σ χυμό λεμόνι
Αλάτι και πιπέρι


Εκτέλεση
Βράζουμε τα μακαρόνια τα ξεπλένουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Βάζουμε σε μπόλ όλα τα υλικά.
Ανακατεύουμε τα υλικά της σάλτσας και τα προσθέτουμε στο μπόλ.

Αφήνουμε τη σαλάτα λίγη ώρα στο ψυγείο να δέσουν οι γεύσεις.

Ένα πλήρες πιάτο διαίτης, χωρίς πολλά λιπαρά






5 σχόλια:

  1. Απλό,εύκολο και νοστιμότατο επειδή εμένα μ΄αρέσουν κάτι τέτοια θα φτιαχτεί σύντομα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ροδάνθη μου τι κάνετε; επιτέλους καύσωνας τέλος, να κάνουμε και κανα φαγάκι της προκοπής, οι σαλάτες είχαν την τιμητική τους με τη ζέστη,μπόλικα λαχανικά από τον κήπο, και φαντασία!!!φιλάκια καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Ωραία σαλάτα ,τα μακαρόνια μου αρέσουν νομίζω περισσοτερο έτσι μαγειρεμένα παρά σαν μακαρονάδα ,καλως σε βρήκα.Θα τα λέμε ελπιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νέλη καλώς ήρθες! θα χαρώ να τα λέμε!Από ότι βλέπεις μου αρέσουν τα απλά και καθημερινά φαγάκια και όχι πολύπλοκα μ ότι υλικά έχω στη διάθεσή μου! καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ