Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Μυρωδάτες τυρομπουκιές με φυτίνη!




Τυροπιτάκια με φυτίνη!
Από τις πιο παλιές μου συνταγές, τότε που τρώγαμε φυτίνη πριν βγούνε οι μαργαρίνες!
Τα ξανα έφαγα σε μία φίλη και θυμήθηκα πόσο νόστιμα γινόντουσαν με την ιδιαίτερη μυρωδιά τους, πήγα και αγόρασα φυτίνη για να τα κάνω!
 Φτιάξτε τα και θα με θυμηθείτε!!!

Υλικά:
Αλεύρι περίπου 4-5 φλιτζάνια
1/2 φλιτζάνι γάλα ή γιαούρτι
1/2 φλιτζάνι φυτίνη λιωμένη
1/2 φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 αυγό
2  κ.γλ. μπέκιν
1 κ.γλ. αλάτι
1/2 φλιτζάνι φέτα τριμμένη
1/2 φλιτζάνι ρεγκάτο τριμμένο

Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Ανακατεύουμε  αλεύρι, μπέκιν και αλάτι.
Χτυπάμε με σύρμα χειρός το γάλα, το λάδι, τη λιωμένη φυτίνη, το αυγό, προσθέτουμε το αλεύρι λίγο λίγο, όπως και τα τυριά.

Κάνουμε μία μαλακιά ζύμη, πλάθουμε διάφορα σχέδια,  μπορούμε να κόψουμε με κουπάτ σε διάφορα σχήματα τυρομπουκιές,  πασπαλίζουμε με σουσάμι.


Ψήνουμε 20-25 λεπτά μέχρι να πάρουν ένα ωραίο χρώμα.

Καλή επιτυχία!!!







6 σχόλια:

  1. Λοιπόν, φυτίνη χρησιμοποιεί η μαμά μου σε πασχαλινά κουλουράκια και γίνονται πολύυυ μυρωδάτα!!!
    Μου έδωσες ωραία ιδέα για μπουφέ! Πόσα σου βγήκαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέπη μου μοσχοβολάνε πάρα πολύ ωραία! Γίνονται 2 ταψιά του φούρνου σίγουρα 40-50 κομμάτια ανάλογα με το μέγεθος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες αλμυρές μπουκίτσες Χρύσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έρη μου! Ωραιότερα είναι τα δικά σου νέα, πολύ χαίρομαι που θα σε δω από κοντά σε λίγο καιρό!!! πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ