Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Pizza Express



Πίτσα γρήγορη!
 Πίτσα για το βράδυ με φίλους, πίτσα για βραδιές ποδοσφαίρου, εμείς την πίτσα την έχουμε συνδυάσει με τη μπάλα, έχει αγώνες, μπυρίτσα και πίτσα έχει στον καναπέ!
Όπως καταλαβαίνετε έχουμε δοκιμάσει άπειρες, αυτή είναι της τελευταίας στιγμής, όταν βαριέμαι να  κάνω ζυμάρι.


¨Έχω πάντα στην κατάψυξη πίτες για σουβλάκια τις μεγάλες, γίνονται με ελάχιστα υλικά πεντανόστιμη πίτσα.


Όλοι έχουμε στο ψυγείο λίγο κασέρι,( εγώ χρησιμοποιώ μοτσαρέλα και ρεγκάτο), λίγο ζαμπόν ή γαλοπούλα, μία πιπεριά, λίγο μπέικον, ένα αυγουλάκι,  τέλος πάντων ότι υπάρχει, λίγο σάλτσα ντομάτας,( πάντα έχω σπιτική έτοιμη στο ψυγείο) ή κέτσαπ.


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς.
Όπως είναι η πίτα παγωμένη απλώνουμε τη σάλτσα το τυρί τριμμένο, ότι αλλαντικό και λαχανικό θέλουμε, συν λίγο τυράκι τριμμένο, ραντίζουμε με λίγο λαδάκι, από πάνω μπόλικη ριγανούλα, και στο φούρνο μέχρι να λιώσουν τα τυριά, ένα δεκάλεπτο περίπου!!!


Παγωμένη μπύρα και καλή μας όρεξη!!!!





2 σχόλια:

  1. Είναι μια ώρα δύσκολη.... και πεινάω....
    Αλλά!!!!!!!!!!! Είναι τέλεια!!!!!
    Έχω κάνει πίτσα με πιτες για γύρο πολλές φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μία εύκολη λύση Τατιάνα μου, με το τίποτα γίνετε ωραιότατο σνάκ για μπυρίτσα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ