Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Φούσκες αλμυρές ή γλυκές!!!




Λουκουμάδες αλμυρούς έχετε φάει;;; δοκιμάστε τους θα σας ξετρελάνουν!
Είναι μία υπέροχη συνταγή δεν θέλει μαγιά και γίνετε στη στιγμή!
Μπορούμε να τους φάμε με τυράκι, σκέτους ή ακόμη  με μέλι και κανέλα!




Υλικά που θα χρειαστούμε:
 2-3 αυγά μέτρια
½ φλιτζάνι γιαούρτι ή γάλα
½ φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 κ.γλ. αλάτι
1 κ.γλ. ζάχαρη
1 κ.γλ. μπέκιν
Αλεύρι 500 γρ, περίπου

Εκτέλεση:
Κάνουμε μία ζύμη μαλακιά όσο να μην κολλάει στα χέρια. Με το μίξερ ακόμη καλύτερα.


Ανοίγουμε ένα φύλλο ½ cm κόβουμε σε τετράγωνα 5χ5 ή κόβουμε με το ποτήρι κύκλους.


Βάζουμε στο τηγάνι μπόλικο λάδι και τα τους τηγανίζουμε και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδίσουν.


Φουσκώνουν  σαν μπαλονάκια δεν θέλουν πολύ ώρα τηγάνισμα, προσέχουμε μη μας καούνε.


Πασπαλίζουμε κεφαλοτύρι ή gouda, όταν τα βγάλουμε από το τηγάνι ή μπόλικο μέλι με κανέλα στη γλυκιά την εκδοχή.


Καλή επιτυχία!!!






16 σχόλια:

  1. Γειά σου βασίλισσα της ζύμης!Θα τιμήσω τις αλμυρές φουσκίτσες και θα επαναλάβω το πιάτο αργότερα με γλυκιές αναφορές,όπως σάλτσα σοκολάτας,μέλι σιρόπι καραμέλας και γενικά οτιδήποτε που θα έδινε χαρά στον ουρανίσκο μου!
    Φιλάκια πολλά,πολλά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου κόψε κάτι,,,,να τις κάνεις με ότι επιθυμείς θα πάθεις πλάκα!!! Χωρίς μαγιά φουσκώνουν τα σκασμένα!!!Φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Καλά...τι φοβερή ιδέα!!!
    Ναι τους θέλω αλμυρούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπούλα μου να τις κάνεις τις φουσκίτσες, τις μισές αλμυρές και τις μισές γλυκιές, εγώ βιαζόμουν περίμενα επισκέπτες και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, μπορείς να τις περιλούσεις με διάφορα καλούδια!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. FANTASTIKOI.EAN ANTIKATASTHS TO LADI ME ELAIOLADO LETE NA FOUSKOSOUN.?THA KANO MIA DOKIMH.EYXARISTOYME .EINAI KALO SNACK GIA TO SXOLEIO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να κάνετε τη δοκιμή και να μου το πείτε, εγώ το βρίσκω πιο ελαφρύ το ηλιέλαιο δεν δοκίμασα με ελαιόλαδο!!!
    Ευχαριστώ καλό σας βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλειααααααααααααααααααααα!!!!
    Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου θα έλεγα καλό σαββατοκύριακο με φουσκίτσες!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Έτσι που τις βλέπω αυτές τις θεϊκές φούσκες, τις θέλω με τυράκι! Μου άνοιξες την όρεξη τώρα, άντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθούλα μου είναι τόσο εύκολες, που θα έλεγα να κάνεις τις μισές με μέλι και κανέλα!!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες οι φουσκίτσες!!! Και φαίνονται πολύ εύκολες! Δεν θα έλεγα όχι σε 5-6 τώρα... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχες,, είναι νόστιμες,, είναι για μικρούς και μεγάλους, αλμυρές και γλυκιές,τις τρώμε με ότι βάζει ο νους!!! Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  8. Λαχταριστές οι φούσκες! Πολύ εύκολες και λαχταριστές μου φαίνονται.
    Πειράζει που θέλω γλυκές αλλά και αλμυρές;
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλεν, το σαββατοκύριακο να τις δοκιμάσεις,,,θα δεις ότι και στις δυο εκδοχές είναι φανταστικές!!! πολλά φιλάκια γλυκιά μου !!!

      Διαγραφή
  9. Αχ αυτές οι φουσκίτσες σου τι ομορφιά Ζουζού μου..την χειρίζεσαι εξαιρετικά την ζύμη..φαίνεται ότι της έχεις ιδιαίτερη αδυναμία..θα είναι εξαιρετικές και με τις δύο version οι φουσκίτσες σου!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου γεια σου, νομίζω φαίνεται η αδυναμία μου στα ζυμαράκια,,,αυτές όμως οι φουσκίτσες είναι ανεπανάλιπτες!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ