Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Λαχανικά γιαχνί με καπνιστό λουκάνικο!



Νόστιμο φαγητό,  εγώ θα το έλεγα λαδερό αλλά σε κάποιους που αρέσει το κρεατάκι  γι αυτό βάζω  καπνιστό λουκάνικο και η νοστιμιά του το απογειώνει!

Υλικά:
 4-5 πατάτες
1 μικρό κρεμμύδι τριμμένο
1 κούπα αρακά
1-2 μέτρια καρότα ροδέλες
1 καπνιστό λουκάνικο
 ½ φλιτζάνι  ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδο (προαιρετικά)
½ φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας πιπεριάς  σπιτική
1 ποτήρι ζεστό νερό
Άνηθο ψιλοκομμένο
Αλάτι και μπόλικο πιπέρι

Εκτέλεση
Σοτάρουμε το κρεμμύδι στο ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε το λουκάνικο, τα καρότα, τον αρακά τα σοτάρουμε μερικά λεπτά, συνεχίζουμε με τις πατάτες, τη σάλτσα ντομάτας, τον άνηθο το αλάτι και το πιπέρι.


Αφού σοτάρουμε όλα τα υλικά  καλά βάζουμε το ζεστό νερό.
Βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες και να μείνουν με λίγη σαλτσούλα!


Καλή όρεξη!!!




6 σχόλια:

  1. Κάτι τέτοιες πονηριές κάνω κι εγώ για να τρώνε τα αγόρια τα λαδερά! Μπράβο Χρύσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αγγέλα! Αυτό ακριβώς έκανα, είδαν το λουκάνικο και φάγανε οι άντρες μου άχαχα !!!! Καλό σου βράδυ φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Τι νόστιμο φαγάκι είναι αυτό!
    Με πολύ αγαπημένους συνδυασμούς υλικών!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λενάκι μου! Τα απλά και γρήγορα φαγητά είναι πολλές φορές τα πιο πετυχημένα!!!
      Φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Από όρεξη άλλο τίποτα, φαγάκι για βουτιές είναι αυτό!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://oneiremenesgeyseis.blogspot.gr/ καταπληκτινη η συνταγη σσ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ