Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Σαλάτα ζεστή με κοτόπουλο, λάχανο, καρότο και σουσάμι!



Σαλάτα ζεστή με κοτόπουλο, λάχανο άσπρο και καρότο.

Υλικά:
400 γρ. φιλέτο κοτόπουλο
2 κούπες τριμμένο άσπρο λάχανο
1 καρότο τριμμένο
½  πιπεριά κόκκινη κομμένη  σε φετούλες
1 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. σάλτσα μπάρμπεκιου
1 κ.σ. ξύδι μπαλσάμικο
1 κ.σ. σουσάμι καβουρντισμένο
Μπούκοβο ( προαιρετικά)
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση
Κόβουμε το κοτόπουλο σε λεπτές λωρίδες, για να το ψήσουμε πολύ γρήγορα.

Το αλατοπιπερώνουμε και το σοτάρουμε σε καυτό γουόκ με μία κουταλιά ελαιόλαδο.

Το πασπαλίζουμε με το σουσάμι όσο τηγανίζεται, προσθέτουμε τη σάλτσα μπάρμπεκιου και 2-3 κουταλιές νεράκι.

Χαμηλώνουμε τη φωτιά στο μισό για 2-3 λεπτά σκεπάζουμε το κοτόπουλο.
Προσθέτουμε τα λαχανικά, το ξύδι, λίγο αλάτι, πιπέρι και το μπούκοβο.

Ανακατεύουμε  μέχρι να ζεσταθούν τα λαχανικά, πασπαλίζουμε λίγο ακόμη σουσάμι και σερβίρουμε!


Καλή όρεξη!!!

6 σχόλια:

  1. ο κλεψας του κλεψαντος............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε μου !!!! Δεν κατάλαβα το υπονοούμενο.... κοτόπουλο με σαλάτα πικάντικη έκανα... για πες μου, δεν κατάλαβα ότι έκανα κανένα επώνυμο γκουρμέ πιάτο και το έκλεψα κιόλας....... χαχαχαχ.......!!!!!!! καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  2. Μόλις σήμερα παρέλαβα 2 τεράστια λάχανα οπότε θα δοκιμάσω όλες τις συνταγές.
    Αυτό μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ξανθή μου με δύο μεγάλα λάχανα μπορείς να κάνεις όλες της συνταγές του διαδικτύου!!!!
      Πολλά φιλιά!!! Α...εγώ θα ξεκινούσα με λαχανοντολάδες ...λαχανιά με κρεατάκι πικάντικο... πιτούλα....σαλάτα... και θα σου περισσέψουν σίγουρα και για τουρσάκι!!!! Α κάνε και τη ζεστή σαλατούλα μου έγινε πεντανόστιμη χαχαχαχ!!!!! Καλό βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική ιδέα για χειμωνιάτικη σαλάτα!

    www.foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα έγινε πολύ νόστιμη όντος!
      Εγώ κόβω πολλά λαχανικά και τα μοιράζω σε σακουλάκια τροφίμων, όταν θέλω κάνω σαλάτα κρύα ή ζεστή ανάλογα με τα γούστα μας.
      Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ