Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Γλυκό πορτοκάλι-περγαμόντο!





Μαρμελάδα με πορτοκάλι και περγαμόντο!
Έκανα το ωραιότερο γλυκό- μαρμελάδα για φέτος.
Θα σας εξηγήσω το λόγο φυσικά, το έκανα με τα περγαμόντο της αυλής μας  5 όλα κι όλα… δεν είναι υπέροχα!!!

Τα καθάρισα και ήταν 280 γρ. τα φλούδια και σκέφτηκα τόσο κόπο θα κάνω δε βάζω και λίγα πορτοκάλια, και ναι… έγινε φανταστικό γλυκό, για γλυκό του κουταλιού ή σαν μαρμελάδα.
Τα έκοψα σε φετούλες  ζουλιέν, που λένε οι σεφ.



Τα υλικά μου:
5 περγαμόντο και 5 πορτοκάλια
1500 γρ. Καθαρό μίγμα μετά το ξεπίκρισμα
1 κιλό ζάχαρη
600 γρ. νερό
2-3 κ.σ. χυμό λεμόνι


Εκτέλεση:
Ξύνουμε το εξωτερικό των πορτοκαλιών και περγαμόντο, όπως όταν παίρνουμε το ξύσμα για τα γλυκά.



Χαράζουμε και βγάζουμε τη φλούδα από τα περγαμόντα.


Από τα πορτοκάλια κόβουμε τις άκρες και τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με μπόλικο νερό.



Τα βράζουμε 10 λεπτά, στραγγίζουμε και τα ξαναβράζουμε άλλα 10 λεπτά.
Τα στραγγίζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Το ίδιο κάνουμε με τις φλούδες  περγαμόντο.



Καθαρίζουμε τις ίνες, τα νεύρα και τα κουκούτσια από τα πορτοκάλια, τα κόβουμε σε φετούλες όπως κάναμε τα περγαμόντο.




Ζυγίζουμε τα περγαμόντο και τα πορτοκάλια.


Βάζουμε τα πορτοκάλια και τα περγαμόντο σε μία μεγάλη κατσαρόλα και προσθέτουμε τη ζάχαρη και το νερό.



Βράζουμε 15- λεπτά και το αφήνουμε μέχρι την άλλη μέρα.
Την άλλη μέρα δένουμε τη μαρμελάδα, προς το τέλος ρίχνουμε το χυμό λεμονιού.




Γεμίζουμε αποστειρωμένα βάζα.




Καλή επιτυχία!



2 σχόλια:

  1. Αααααα.... ζηλεψα την περγαμοντια σου Χρυσα μου! Σκεφτομαι να βαλω κι εγω μια στον κηπο μας, για την ωρα εχω μανταρινιες, λεμονιες, κουμ-κουατ και ενα λαϊμ. Λατρευω τα ξυνοδεντρα!
    Για την μαρμελαδα δεν εχω λογια, φανταζομαι αρωμα και νοστιμια!
    Καλοφαγωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρινάκι μου, για εμάς είναι γεγονός η περγαμοντιά μας... διότι στην περιοχή μας δεν ευδοκιμούν, έχουμε πολλές παγωνιές το χειμώνα και παγώνουν!!! Έχω δοκιμάσει με διάφορα εσπεριδοειδή αλλά δυστυχώς μας πάγωσαν.
      Απλός τα τελευταία 2-3 χρόνια ο καιρός είναι καλύτερος, εύχομαι στα επόμενα χρόνια να μην μου παγώσει. Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ