Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Φθινοπωρινός κήπος!



Αν και η ζέστη καλά κρατεί η αυλή μου δίχνει πως πάμε για το χειμώνα ολοταχώς!
Όσο και να κρατήσει η ζέστη η ψυχολογία αλλάζει, θα αρχίσουμε σιγά σιγά να ετοιμαζόμαστε,
με τα ρούχα τις ετοιμασίες για το σπίτι, τα φαγητά αλλάζουν αφού τα φθινοπωρινά φρούτα και λαχανικά θα μας επιτρέπουν να κάνουμε νέες συνταγούλες.

Εγώ σαν αρχή θα σας βάλω εικόνες από την αυλή μου για να καταλάβετε τι εννοώ!
Δεν θυμίζει άνοιξη το προσέξατε, τα φρούτα, το ξερό στα χόρτα, αλλά έχει  ομορφιά το φθινόπωρο, όπως και  μελαγχολία!!!









Λένε αν υπάρχει πληθώρα από κυδώνια, θα έχουμε βαρύ χειμώνα.......βγάλτε συμπέρασμα χαχαχααα!!!


Η καστανιά πέρυσι είχε 2 ή 3 φέτος γύρο στα 13..... ίσα που θα γεμίσω τη γαλοπούλα χαχα!!!







Ο αντρούλης μου επί το έργο....κάποιος πρέπει να τα περιποιηθεί κιόλας!!!!



Μήλο-λωτός φανταστική γεύση, τρώγεται σαν μήλο, δεν είναι σαν τον κλασικό το λωτό!












Προβλέπετε να κάνω και γλυκό κουμκουάτ.....



Και το κοριτσάκι μας ή Λίλα!!








2 σχόλια:

  1. Πωπωπωωωωωωω τι εικόνες είναι αυτές!!! Τι ομορφιά!!! Ζεις σ ένα Παράδεισο. Νάστε καλά να τον χαίρεστε. Καλή Κυριακή!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ Όμορφα!
    Τέλεια Ζουζού μου μια απόλαυση ο παράδεισος!

    ...και το κοριτσάκι σας μια κούκλα!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ