Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Μηλόπιτα αρωματισμένη, σε σφολιάτα (στρούντελ)









Μηλόπιτα αρωματισμένη με κανέλα και αρμπαρόριζα!!!
Το φθινόπωρο εμένα μου μυρίζει μήλα με κανέλα …εσας???
Αφού έχω μπόλικα μήλα στην αυλή κάνω γλυκά για τους αγαπημένους μου, δοκιμάζω  γεύσεις,  με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι, εξ ου και η αρμπαρόριζα το αγαπημένο μου λικέρ.
Αρωμάτισε τα μήλα υπέροχα, αν δεν έχετε μπορείτε να βάλετε το κονιάκ ή άλλο λικεράκι.
Κατά τα άλλα είναι ένα απλό στρούντελ.





Υλικά!
1 φύλλο σφολιάτα
4 μέτρια μήλα
2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη
1 κουταλιά μέλι
1 σφηνάκι κονιάκ ή( αρμπαρόριζα)
½  κουταλάκι κανέλα
¼ φλιτζανιού χοντροκομμένα καρύδια
2 φύλα αρμπαρόριζα (προαιρετικά)

Για την επικάλυψη:
 ζάχαρη άχνη

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε φετάκια λεπτά.
Τα βάζουμε στο αντοκολλητικό τηγάνι με 2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη,  1 κουταλιά μέλι, την αρμπαρόριζα και ½ κουταλάκι κανέλα, τα ψήνουμε μέχρι να μαλακώσουν σε μέτρια φωτιά.




Προσθέτουμε τα καρύδια και το κονιάκ ή το λικέρ αρμπαρόριζας.
Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει.






Απλώνουμε τη σφολιάτα σε μία λαδόκολλα,τη χαράζουμε στα πλάγια και βάζουμε τα μήλα στο κέντρο.



Πλέκουμε τη σφολιάτα από δεξιά προς αριστερά μέχρι να κλείσει.







Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς, στις αντιστάσεις.
Ψήνουμε μέχρι να ροδίσει περίπου 45-50 λεπτά ανάλογα το φούρνο.





Πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.






 Καλή όρεξη!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ