Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Η σκιά στο σπίτι!


Καλό μήνα σας εύχομαι!!!
Σήμερα δεν έχω συνταγή...σήμερα μοιράζομαι τη χαρά μου... μαζί σας φίλοι μου!

Κυκλοφόρησε το τρίτο βιβλίο του γιου μου Κωνσταντίνου Κέλλη από τον εκδοτικό Κέδρος στης 25 Νοεμβρίου και είμαι τόσο χαρούμενη!


Σήμερα έφτασε στο σπίτι επιτέλους... (είμαστε και επαρχία...) έφτασε στα χέρια μου η ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και ξεφυλλίζοντας... βλέπω στην πρώτη λευκή σελίδα μια αφιέρωση... το γλύτωσα το εγκεφαλικό φυσικά... αλλά η χαρά μας δεν περιγράφετε... μεγάλη συγκίνηση...το να σου αφιερώνουν ένα βιβλίο είναι μεγάλη η τιμή!!!
Ευχαριστούμε αγόρι μου, να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου και εσύ γερός στο σώμα και στην ψυχή!
Σου ευχόμαστε επιτυχίες και η ζωή σου να είναι ένα μεγάλο  υπέροχο ταξίδι  και χωρίς σκιές !!!
Με πολύ αγάπη...








Καλοτάξιδο και καλή επιτυχία!!!

6 σχόλια:

  1. εύχομαι ό,τι καλύτερο σε όλη την οικογένεια,υγεία,ευημερία,αγάπη. Πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου, σου εύχομαι χαρούμενες γιορτές με υγεία!!!

      Διαγραφή
  2. καλο μηνα και απο εμενα Χρυσα μου.καλοταξιδο και καλοτυχο το βιβλιο του γιου σου.να τον χαιρεσται και να τον καμαρωνετε.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Λίτσα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, χαρούμενες και καλές γιορτές !!!

      Διαγραφή
  3. Ε, που να το φανταστώ...
    Το αγόρασα το Σάββατο στην καθιερωμένη βόλτα στα μαγαζιά των βιβλίων γιατί με "τράβηξε" το μήνυμα στο οπισθόφυλλο.
    Καλοτάξιδο και πάντα να έχει επιτυχίες ο γιος σας Χρύσα!!
    Καλή Κυριακή να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Πηνελόπη μου εύχομαι να απολαύσεις το βιβλίο, θα χαρώ να μου πεις εντυπώσεις όταν το τελειώσεις, πολλά φιλιά, σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ