Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Αυγόφετες στο φούρνο με γεύση πίτσας!!



Αυγόφετες στο φούρνο με γεύση πίτσας!!
Για πρωινό...για βραδινό με μπυρίτσα ..όπως σας αρέσει...
Σας περίσσεψε ψωμί ξερό...εκτός από αυγόφετες στο τηγάνι είναι και αυτή μία ωραία ιδέα και πολύ νόστιμη!


Υλικά:
4 αυγά
1 ντομάτα ψιλοκομμένη
1/2 φλιτζάνι μανιτάρια ψιλοκομμένα
1 πιπεριά ψιλοκομμένη
2-3 φετούλες γαλοπούλα μπέικον ότι έχουμε ψιλοκομμένα
1/2 φλιτζάνι τυριά διάφορα
2 κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι
για άλειμμα του ψωμιού 1 κουταλιά βούτυρο

Εκτέλεση:
Απλώνουμε τις φέτες του ψωμιού σε ένα ταψί με λαδόκολλα.
Χτυπάμε τα αυγά και προσθέτουμε όλα τα υλικά στα αυγά και ανακατεύουμε.
Αλείφουμε τις φέτες με λίγο βούτυρο ή ελαιόλαδο και βάζουμε 1-2 κουταλιές υλικά επάνω στο ψωμί.
Ψήνουμε 10-15 λεπτά στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις σε προθερμασμένο φούρνο!






Καλή όρεξη!

4 σχόλια:

  1. Μεζεδο-φαγάκι...για τα βραδινά-απογευματινά γεύματα μικρών και μεγάλων Χρύσα μου.
    Είναι μεγάλος πειρασμός το ψημένο τυρί με το ψωμί πως να το κάνουμε :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου δεν πετάμε τίποτα πλέον... το χθεσινό ψωμί το κάνω φρυγανιές και πότε πότε σκεπάζω τις φετούλες όπως λες... με ότι έχει το ψυγείο!!! Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  2. μια χαρα λυση ειναι οταν θελεις να τσιμπησεις κατι γρηγορο και νοστιμο.κατι τετοιες ιδεες μου λυνουν τα χερια οταν ερχονται τα εγγονια μου.την αγαπη μου Χρυσα και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Λίτσα μου όταν βαριόμαστε τις απλές αυγόφετες... ψάχνουμε ιδέες για αλλαγή και στο μάτι...χαχααα!Φιλάκια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ