Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Τηγανίτες με τυρί και κολοκυθάκι!






Τηγανίτες  με τυριά και τριμμένο κολοκυθάκι!
Για πρωινό είναι υπέροχες…. για βραδινό με μπυρίτσα  δεν το συζητώ!!!
Πολύ εύκολες τηγανίτες εσείς που έχετε μικρά παιδάκια δοκιμάστε τες, θα τις λατρέψουν!!


Υλικά:
3 φλιτζάνια αλεύρι
250 γρ. γιαούρτι
1 κ.γλ. σόδα ή 2 κουταλάκια μπέκιν
1 κ.γλ. αλάτι
1 αυγό
½ φλιτζάνι τριμμένη φέτα ή ανθότυρο
1-2 κολοκυθάκια τριμμένα και καλά στυμμένα
1 σκελίδα σκόρδο τριμμένη
άνηθο ψιλοκομμένο (προαιρετικά)


Εκτέλεση

Κάνουμε μία ζύμη με όλα τα υλικά μας και την αφήνουμε να ξεκουραστεί 5-10 λεπτά.







Πασπαλίζουμε λίγο αλεύρι στον πάγκο της κουζίνας και ανοίγουμε τη ζύμη σε ένα φύλλο ½ 

εκατοστού.





Κόβουμε τη ζύμη σε κύκλους με ένα ποτήρι ή με κούπατ.


Τηγανίζουμε σε καυτό ηλιέλαιο μέχρι να ροδίσουν!










Καλή όρεξη!!!

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Έχουμε κολοκυθάκια στον κήπο Πηνελόπη μου και το καλοκαίρι τους δίνουμε και καταλαβαίνουν... μου αρέσουν σε όλες τις εκδοχές... και ότι δεν έχουν θερμίδες που το βάζεις...χαχααα!!! Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. ωραιος και πρωτοτυπος θα προσθεσω.τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Λιτσάκι μου, μες το καλοκαίρι να τα δοκιμάσεις είναι τόσο νόστιμα....

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ