Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ραβιόλια σπιτικά με τυριά!






Ζυμαρικά τα αγαπημένα όλων... τα σπιτικά  δεν υπάρχουν...πεντανόστιμα!
Έχω κάνει πολλές φορές με τη μηχανή ζυμαρικών που με πήρε ο γιος μου πριν 2-3 χρόνια, αλλά νόμιζα πως είχα κάνει ανάρτηση...μάλλον τώρα ήρθε η ώρα της...χαχαα
Τα καλοκαίρια όταν έρχονται τα παιδιά κάνω σίγουρα μια φορά, με διάφορα τυριά είναι απο τα αγαπημένα τους!!!
Αν δεν έχετε μηχανή ανοίγετε τα φύλλα με το χέρι!
Έκανα και φούρνου με κιμά, αυτά σε επόμενη ανάρτηση!
Αν ασχοληθείτε λίγο θα ενθουσιαστείτε με το αποτέλεσμα.
Με απλά υλικά, αλεύρι, αυγά, λαδάκι και αλατάκι θα έχετε υπέροχα ζυμαρικά...για τη γέμιση περί ορέξεως...








Υλικά για αρκετά....
450 γρ, αλεύρι
4 αυγά
Μερικές κουταλιές νερό 3-4
2 κουταλιές λάδι
1 κουταλάκι αλάτι

Για τη γέμιση:
Τυριά διάφορα έβαλα ποικιλία τριμμένων τυριών μοτσαρέλα, καπνιστό Βερμίου, γραβιέρα Κρήτης, ανθότυρο, φέτα και 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη με 2 κουταλιές λάδι, ένα ασπράδι αυγού, λίγο θυμάρι και πιπέρι.
Όλα αυτά τα ανακατεύουμε σε μια πάστα.



Ζυμώνουμε μια ζύμη αρκετά σφιχτή.



Την τυλίγουμε σε μεμβράνη και την αφήνουμε να ξεκουραστεί 30 λεπτά.










Την χωρίζουμε σε μπάλες όσο ένα μικρό μανταρίνι.
Ανοίγουμε φύλα μόνη μας ή με το θαυματουργό μηχάνημα της Πάστας... αλευρώνουμε πάντα καλά να μην μας κολλάνε!












Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες είναι πολύ απλά... βάζουμε στην άκρη του φύλλου από ένα κουταλάκι τυρί και το κλίνουμε.
Με ένα ποτήρι κόβουμε σχέδια ή με τη ροδέλα κάνουμε τετραγωνάκια.
Βράζουμε νερό σε μια κατσαρόλα με μια κουταλιά αλάτι και βράζουμε 3-4 λεπτά.



Πασπαλίζουμε με τριμμένο τυρί ή καίμε βούτυρο... όπως αρέσουν στον καθένα.



Καλή όρεξη!!!

2 σχόλια:

  1. Έχω τη μηχανή κι εγώ αλλά μου έρχεται πολύ πιο εύκολο να ανοίγω τη ζύμη με τον πλάστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξανθή μου εγώ δεν κάνω πολύ συχνά ζυμαρικά, προτιμάμε τις πίτες και κάνω συχνά και ανοίγω και φύλλο με τον πλάστη... αλλά όταν είναι τα παιδιά εδώ τιμούμε...τη μηχανή...μου την έκανε δώρο ο γιόκας μου... χαχαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ