Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Πρασοντολμαδάκια τρίγωνα!


Οι πράσο ντολμάδες προέκυψαν από ανάγκη... αλλά τους λατρέψαμε ... έγιναν φανταστικοί, παλαιότερα τους έχω ξανακάνει στο σπίτι στην Ελλάδα, αλλά όχι στα παιδιά...ήθελα να κάνω λαχανοντολμάδες, αλλά βλέποντας τα μεγάλα πράσα που υπάρχουν εδώ, το αποφάσισα... τα λάχανα δεν είναι για ντολμάδες είναι σφιχτά πολύ και χοντρά τα φύλλα τους, όταν έρχομαι στη Σουηδία Χειμώνα κάνω σχεδόν πάντα ντολμάδες, αρέσουν ιδιαίτερα!

Υλικά:
Μεγάλα πράσα 3
1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο
300 γραμμάρια κιμά μοσχαρίσιο
1  φλυτζάνι ρύζι
1 κουταλιά πάστα πιπεριάς
1 κουταλάκι του γλυκού καπνιστή πάπρικα
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι
Αρωματικά ότι μας αρέσει, μαιδανό, θυμάρι, ρίγανη…

Εκτέλεση:
Βάζουμε σε μία μεγάλη κατσαρόλα και βράζουμε νερό με μία κουταλιά αλάτι
Καθαρίζουμε και πλένουμε  τα πράσα, τα χαράζουμε μέχρι το κέντρο.
Τα ζεματάμε για δύο-τρία λεπτά να μη λιώσουν να μπορούμε να τα τυλίξουμε.




Ετοιμάζουμε τη γέμιση, ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί πλην το μισό λάδι. αρχίζουμε να τυλίγουμε κάνοντας τρίγωνα.



Τα αραδιάζουμε σε μία κατσαρόλα τα πρασόντολμαδάκια και σε ένα μπολ διαλύουμε μία κουταλιά πάστα  ντομάτας ή φρέσκια τριμμένη, η σάλτσα ντομάτα και μία κουταλιά σάλτσα πιπεριάς... που δίνει πολύ νοστιμιά στο φαγητό.





Προσθέτουμε τόσο νεράκι ζεστό με τη σάλτσα και το υπόλοιπο λάδι ίσα να σκεπαστούν.



Βράζουμε 30-40 λεπτά σε μέτρια φωτιά.



Καλή όρεξη!!!

4 σχόλια:

  1. Καλα βρε Χρυσα μου .Τι σοι πρασα ειναι αυτα;να τυλιγεις και ντολμαδακια;τα δικα μου απο τον κηπο ουτε τον ιανουαριο δεν ειναι ετσι.οσο για την νοστιμια δεν αμφιβαλλω.Αλλωστε ποιος μαγειρευει;Η Χρυσα.τα σχολια περιττα.Τα φιλια μου και χαιρετισμους στα παιδακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου γεια σου, τα φιλιά μας επίσης!!!Κι εγώ όταν πρωτοείδα τα πράσα τρόμαξα... τα 2 πράσα 1200 γρ, χαχαα!!! Πολύ μεγάλα όντος τα χώριζα στη μέση... χαχααα!Τα έχω κάνει και με ελληνικά, σε παλαιότερη ανάρτηση... με δικά μας μικρότερα, μια χαρά γίνονται...εμάς μας αρέσουν πολύ περισσότερο και από τους λαχανοντολμάδες που τους λατρεύουμε!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ