Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Τυροφωλιές με γεύση πίτσας!








Σαλιγκαράκια ζύμης γεμιστά με ότι έχουμε η νοστιμιά είναι στη ζύμη σπάνε τα φύλλα στο στόμα από γεύση το αφήνω σε σας...εγώ είχα στο ψυγείο, λαχανικά φούρνου με τυριά...καταλάβατε όταν λέω ότι υπάρχει στο σπίτι...δεν πετάμε τίποτα!!!
Όταν έρχομαι στη Σουηδία στα παιδιά μου έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, λείπουν πολλές ώρες στις δουλειές τους κι εγώ εξασκώ το χόμπι μου...έχω κοινό εδώ...χαχαχα... για κατανάλωση!!!
Μου αρέσει να τους νταντεύω...ότι τους λείπει απο την Ελλάδα και δε από τη μαμά ...προσπαθώ όσο μπορώ να τους αποζημιώνω!!!
Μπαίνουν και κατάψυξη ...για να με θυμούνται καμιά Κυριακή πρωί...





Για τη ζύμη:

1 φλιτζάνι 200 ml γάλα

1 φλιτζάνι νερό

1/2 φλιτζάνι ηλιέλαιο

1 φακελάκι ξερή μαγιά

1 κουταλάκι ζάχαρη

1 κουταλάκι αλάτι

4-5 φλιτζάνια αλεύρι , όσο σηκώσει ανάλογα το αλεύρι και τις φλιτζάνες.

Για επάλειψη:

100 γρ, βούτυρο λιωμένο

1/4 φλιτζανιού ηλιέλαιο


Για τη γέμιση:

150 γρ, τυριά διάφορα , φέτα και κασέρια

Μαιδανό ψιλοκομμένο (δεν είχα εδώ)

2 ντομάτες σε κυβάκια

1 πιπεριά σε κυβάκια

Η γέμιση μπορεί να είναι ότι υπάρχει στο σπίτι από λαχανικά ψητά, κιμά για μακαρόνια, πατατοσαλάτα με τυριά, βάλτε ότι τρώει η οικογένεια!!!

1 αυγό για επάλειψη

Εκτέλεση:

Κάνουμε ζυμώνοντας καλά μια μαλακιά...να μην κολλάει στα χέρια ζύμη, την σκεπάζουμε με μεμβράνη και την αφήνουμε να ξεκουραστεί και να διπλασιαστεί σε όγκο.



Την χωρίζουμε σε 10 μπάλες.


Λιώνουμε το βούτυρο και αναμιγνύουμε με το λάδι.
Ανοίγουμε την κάθε μπάλα με τα χέρια και με τη βοήθεια του βουτύρου όσο μεγαλύτερο φύλλο μπορούμε.




Τυλίγουμε το φύλλο σε ρολό όσο πιο σφιχτά μπορούμε στρίβοντας με τα δύο χέρια σε αντίθετες κατευθύνσεις.
Αφήνουμε να ξεκουραστούν 20 λεπτά τα στριφταράκια σκεπασμένα με μεμβράνη, να μην στεγνώνουν.




Τυλίγουμε τη ζύμη σε σαλιγκάρι, αφήνουμε να ξεκουραστούν  τα στριφταράκια σκεπασμένα με μεμβράνη, να μην στεγνώνουν μέχρι να τελειώσουμε με όλα τα ζυμαράκια.
Τα περνάμε με κρόκο αυγού αραιωμένο με λίγο νερό ή γάλα.

Πατάμε στη μέση με ένα κουτάλι να κάνει βαθούλωμα και γεμίζουμε με μία κουταλιά από τη γέμιση που μας αρέσει καλύπτουμε τα τυριά με ντομάτα και πιπεριά.




Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις.
Αφήνουμε να φουσκώσουν 20 λεπτά έως ότου ζεσταθεί και ο φούρνος μας.



Ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν εμένα μου πήρε 30 λεπτά αλλά σε φούρνο με υγραέριο στους 200 βαθμούς, ελέγξτε στα 20 λεπτά ανάλογα το φούρνο!!!





Καλή όρεξη!!!

















Σαλι

1 σχόλιο:

  1. ετσι κανουν οι μαμαδες Χρυσα μου και μεταξυ μας και αλλα πολλα.πανεμορφα και ευκολακια τα στριφταρακια.να τα απολαυσουν τα παιδακια σου και εσυ να περασεις καλα.καλες βολτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ